clash of clans

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


استراتژی حمله با بالون و مینیون

یکی از رایج ترین حملاتی که در بازی صورت میگیره استفاده از ترکیب بالون(balloon) و مینیون (minion) هست که اکثر بازیکنان سطح بالای دنیا از اون استفاده میکننو برای به دست آودن منابع و کاپ(trophy) بسیار کاربرد داره.

استفاده از این استراتژی بسیار کم خرج و سریع می باشد.زیرا ساخت بالون هزینه ای همانند هزینه ی ساخت غول (giant) دارد و مینیون نیز بسیار کم هزینه و سریع است.(باید توجه داشته باشید که ساخت مینیون به وسیله ی dark baracks صورت میگیرد)

اطلاعات کلی

حمله با این استراتژی به شما کمک می کند که حمله هایی سنگین و اغلب ۱۰۰% یا همون ۳ ستاره رو بگیرید و از این رو برای کلن وار هم کاربرد دارد.

سرعت بالون در حمله ۱۰ میباشد ولی سرعت مینیون  ۳۲ است و از این رو سریع ترین سرباز بازی محسوب می شود و از طرفی فضای مورد نیاز مینیون ۲ است و شما می توانید تعداد زیادی از آن ها را برای حمله با خود ببرید.

اولویت حمله کردن بالون ها وسایل دفاعی است و مینیون ها هم هر چیزی که نزدیکشان باشد و بالون ها جای می گزارند تخریب می کنند

استراتژی حمله

بالون و مینیون نیرو های هوایی هستند و توپ ها و خمپاره ها (mortar and canons) روی آن ها تاثیری ندارند. بد ترین دشمن این استراتژی ایر دیفنس ها (air defense) ها هسنتد پس باید قبل از هر کار سعی کنیم تخریب این ساختمان ها را اولویت قرار بدیم.در غیر این صورت به سرعت حمله ما شکست می خورد.همچنین ارچر تاور (archer tower) و (wizard tower) ها هم می توانند مینیون ها رو به سرعت نابود کنند.

همچنین باید در نظر گرفت که استفاده از اسپل هم مهم است و پیشنهاد من استفاده از طلسم خشم (Rage Spell) و شفادهنده (Healing Spell) است.

خب برای شروع حتما کلن کستل حریف رو خالی کنید و بعد از خالی کردن جوری بالون هارو خالی کنید که بتوانند به راحتی به ایر دفنس برسند و اون رو خراب کنند،پس از خراب شدن لایه اول دفاعی دشمن می توانید مینیون هارو توی مپ خالی کنید کنید تا بقیه ساختمان هارو خراب کنند.

یک ایده دیگر هم اینه که اول مینیون هارو بفرستین تا ایر دیفنس مشغول آن ها شود و بالون ها به راحتی به آن برسند.

هنگام نزدیک شدن بالون ها به ایر دفنس می تونید از rage spell و هنگامی که بمب هوایی (air bomb)  به بالون ها برخورد کند از healing spell  استفاده کنید

ویدیوی آموزشی هم در سایت موجود میباشد

امید وارم مورد استفاده قرار گرفته باشه.موفق و موید باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۱
امیرحسین حسینی

آموزش حمله با هوگ رایدر | Strategy attack by hog rider

هوگ رایدر ها ، سربازانی هستند که شما میتوانید با استفاده از آنها ، دشمنانی که تان هال زیر 10 دارند را به راحتی سه ستاره کنید ... ادامه مطلب را مشاهده کنید

 

  • استراتژی حمله با هوگ رایدر چگونه است ؟؟؟

هوگ رایدر یکی از سربازان قدرتمند در بازی است و تمام کسانی که تان هال 8 ، 9 و یا 10 و از هوگ چهار به بالا استفاده میکنند میتوانند از این استراتژی کنند
اگر هوگ سطح 3 و یا زیر سه دارید ، از این استراتژی استفاده نکنید چراکه با این کار نیروهای خود را اسراف میکنید

  • حمله ترکیبی و سربازان ترکیبی :

سربازان : آرچر کویین و بربرین کینگ ، 5 بربر ، 10 آرچر و بقیه هوگ رایدر
اسپل ها : 1 اسپل رعد و برق و 3 اسپل خون
نیروهای کلن کستل : ویزارد
بربرین ها و ویزارد های کلن کستل شما میتوانند کمک خوبی برای قهرمانان ( آرچر کویین و بربرین کینگ ) برای نابود کردن ساختمان ها باشند  . همینطور از اسپل رعد وبرق میتوانید برای نابود کردن نیروهای کلن کستل دشمن استفاده کنید
میزان تحمل در ضربه ( هیت پوینت ) هوگ رایدر ها کم است و میتوانند به راحتی با انفجار یک جاینت بمب یا ضربات مورتار از بین بروند به همین دلیل از اسپل خون برای شفا دادن آن ها استفاده کنید چراکه آنها نمیتوانند مدت زیادی بدون اسپل خون سر کنند

  • حمله با هوگ رایدرها :

این استراتژی بسیار ساده است ! فقط مراحل زیر را دنبال کنید
اگر میتوانید نیروهای دشمن را با استفاده از بربر فریب دهید
اگر نیروهای کلن کستل دشمن ویزارد ، بربر یا آرچر بودند آنها را با استفاده از اسپل رعد و برق پرپر کنید ، اما اگر در کلن کستل دشمن دراگون بود با استفاده از بربر آن را فریب دهید سپس با رها کردن ویزارد ها آن را از بین ببرید
سپس هوگ رایدر های خودرا در دوخط جداگانه د ر اطراف ساختمان های دفاعی دشمن رهاکنید

استراتژی حمله با هوگ رایدر
اگر از خون هوگ رایدر ها کم شد ، اسپل های خون را روی گروه آنها رها کنید
هم اکنون اگر کارهای بالا را به خوبی انجام دهید سه ستاره نتیجه کار شماست


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۱
امیرحسین حسینی


همانطور که میدونید جاینت به سمت نیروهای دفاعی میره و از بین میبره، ولی جاینت اگر هیلر به همراش نباشه با یکم پیشرفت در زمین مورد حمله از بین میره پس به همراه داشتن هیلر در این حمله ها الزامی است . ولی متاسفانه هیلر هم با چند تیر ایر دیفنس از بین میره و همچنین جاینت نباید پشت دیوار بمونه، چراکه هم ویزارد تاور و مورتار وقت خوبی دارن بزننشون و هم شما نمیتونید از هیلر قبل از از بین بردن ایردیفنس استفاده کنید.
پس با هم شروع میکنیم این شیوه این حمله رو:

۱-ساخت نیرو(فرض براین که Army Camp دویست تا جا داره)

    جاینت:۲۰عدد
    آرچر:۲۴عدد
    والبرکر(دیوارشکن):۴عدد
    گوبلین:۴۰عدد یا بیشتر
    هیلر:۲عدد

۲-پیدا کردن هدف:

اول شما باید بدونید که به چه اهدافی حمله کنید
اصولا بهترین زمین ها برای این نو حمله ها زمین هایی هستند که ایردیفنس ها دم دست باشن و راحت بشه زدشون.

۳-شروع حمله

    اول از همه مثل همیشه چک کردن خالی بودن کلن کستله طرف مقابل و در صورت پر بودن خالی کردن و از بین بردن
    انداختن دو جاینت به دلیل هم چک کردن جاینت بمب و هم مشغول کردن کنون ها آرچر تاورها برای خالی کردن والبرکر(دیوارشکن)
    خالی کردن والبرکر(دیوارشکن) و از بین بردن دیوار ها
    حالا نوبت به خالی کردن جاینت هاست
    بعد از خالی کردن جاینت ها میتونید برای حرفه ای کردن اتک یک افشانه جادو برای جان دادن یا افشانه ای برای قوی تر کردن نیروها
    منتظر زدن ایردیفنس باشین که توسط جاینت انجام میشه
    حالا نوبت خالی کردن هیلر هاست (سعی کنید هیلر ها رو اول یه دونه بندازین تا از شر تله های هوایی راحت شین )

سپس هیلر ها به سمت جاینت ها برای جان دادن بهشون میرن
بعد از این کارها آرچر هاتون الی دو یا سه تاشون رو خالی کنید(این دو یا سه تا آرچر میتونن جنبه نیرویه زاپاس داشته باشن)
در این مرحله اگر آرچرکویین یا باربرین کینگ دارین بریزید تو زمین تا به آرچر ها کمک کنن
حواستون به جاینت ها باشه به محض رسیدن به منایع طرف نوبت به گلبین ها میرسه که برن منابع طرف رو خالی کنن.


 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۸
امیرحسین حسینی

Gowipe یه استراتژی حمله برای تون هال ۸ به بالا هستش که برای کلن وارها عالیه و اینکه اگر تجربه داشته باشین حتی لازم نیست کلن کستل حریف رو خالی کنید. برای این اتک حداقل باید آرمی کمپتون ۲۰۰ تا جا داشته باشه. GOWIPE یعنی Golem+Wizard+Pekka . مهم ترین چیز که احتمالا خیلی ها در نظرشون هست هزینه این اتک هست که به صورت زیر هست:



تاون هال ۸

یه پکای اضافه در کلن کستل و بربریان کینگ خودتونو در حمله به همراه داشته باشید و از اسپل ها در هنگام رسیدن به تون هال بندازید و همینطور از اون ۱ آرچر کوچولویی که مونده برای زدن یک ساختمون یا بیلدر گوشه استفاده کنید.

۲ تا گولم رو از دو طرف و با فاصله بفرستید و از وال برکر ها برای تخریب دیوار استفاده کنید.حواستون به موشک مورتار باشه که تو سر وال برکرهاتون نخوره. وال برکر هارو هم تو دسته های ۳ و ۴ تایی بفرستید. ویزارد هارو به سورت خطی پشت گولم ها رها کنید تا ساختمان های جانبی را بزنند و حواس پکا رو پرت نکنن که دهکده رو دور بزنه. وال برکر های بیشتری بفرستید برای شکستن لایه بعدی دیوارها.
وقتی ساختمون های جانبی بیرون زده شد کینگ و پکاهارو خالی کنین و یک اسپل ریج(خشم) رو سرشون پرت کنید (مواظب باشید سرشون نشکنه).
دیگه بقیه جنگ رو فقط خدا خدا کنید و در هنگام نیاز اسپل های دیگه رو پرت کنید.

تاون هال ۹
این اتک فقط برای بازیکن های لول بالا و کاپ +۲۰۰۰ بدرد میخوره
میزان جای ارمی کمپ باید ۲۲۰ باشه و اسپل فاکتوری ۴ و هزینش به این ترتیبه :


از سربازان کلن کستلتون برای حمایت گولم ها استفاده کنید و اگر در کستل حریف سرباز بود با یک لایتینگ اسپل بکشینش و اگر دراگ یا پکا بود با سربازانتان نابودش کنید.ویزارد هارو خطی بریزید تا ساختمون هارو بزنن و گولمو حمایت کنن.وقتی ساختمون های بیخودی بیرون خراب شد کینگ و کویین و پکارو بفرستید برای نابود کردن. برای نابود کردن کینگ و کویین حریف از ریج(خشم) استفاده کنید.


والبرکر ها مثل دفعه قبل ریخته میشن یعنی اول گولم ها بعد با توجه به موشک مرتار ول برکر هارو دسته دسته میکنین ۴تایی میفرستید.بعد لایه بعدی دیوارها و … . حالا هرچی سرباز مونده خالی کنین و نگاه کنید و دعا کنید تا اتک تموم بشه. (فقط اگه اتکتون خراب شد فحش هارو به من ندینا اتفاقه دیگه پیش میاد D:)



 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰
امیرحسین حسینی

دیو (Goblin) قدرت زیادی در تخریب و غارت منابع دارند (معادن طلا و اکسیر و ذخایر آنها) ، به طوریکه قدرت تخریبشان ۲ برابر باربارین ها و ۳ برابر کمانداران در مقابله با این نوع ساختمان عا است. اما در عوض دارای سلامتی نسبتا کمتری هستند.

  دیو ها (Goblin) برای سرقت منابع دشمن بسیار مناسب می باشند. ابتدا برای باز کردن مسیرِ ذخایر دشمن از دیوارشکن (Wall Breaker) استفاده کنید، سپس با استفاده از باربارین یا غول یا هر واحد دیگری که سلامتی بیشتری دارد ساختمان های دفاعی دشمن بخصوص خمپاره انداز (Mortar) را منحرف کنید تا دیو ها براحتی منابع دشمن را خالی کنند زیرا دیو ها با یک شلیک ممکن است نابود شوند.

  بزرگترین ضعف دیو ها (Goblin) آسیب پذیری بسیار بالای آنها در برابر شلیک ها انفجاری (خمپاره انداز و برج جادوگر و…) است که ممکن است کل آنها را یکجا نابود کند. برای جلوگیری از این مشکل بجای اینکه آنها را به صورت یکجا آزاد کنید، شما میتوانید آنها را به صورت موجی آزاد کنید و همزمان از باربارین و دیگر نیرو ها برای منحرف کردن سیستم دفاعی دشمن استفاده کنید.

  زمانی که تمام ساختمان ها تدافعی دشمن نابود شده است، برای اینکه قبل از پایان زمان، ۱۰۰% روستا را تخریب کنید، با توجه به سرعت بالای دیو ها (Goblin)، شما می توانید از آنها برای تخریب سریع بقیه ساختمان ها استفاده کنید.

  دیو ها برای خنثی کردن تله های دشمن بسیار عالی هستند. زیرا آنها سرعت بالایی دارند و پس از آشکار شدن تله ها، به سرعت از بُرد آنها خارج می شوند و هیچ آسیبی نمی بینند.

Goblin_level6

 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۹
امیرحسین حسینی

بربرشاه Barbarian King

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

Clash of clans -بربرشاه barbarian-king

بربر شاه:

بربر شاه از نظر فیزیکی بزرگتر و بسیار قوی تر از بربر است که هزینه ای برابر 10 هزار اکسیر سیاه دارد.

بربرشاه از قلمرو خود در برابر تجاوز دشمن دفاع می کند و در حمله نیز با قدرت فوق العاده اش نیرویی موثر است.

شاه بربر که یک فقط یک بار می تواند در هر بار حمله مورد استفاده قرار یک نیروی جاودانه است. اگر او در نبرد مصدوم شود و یا کشته شود می تواند سلامتی خود را با یک دوره ی زمانی استراحت و خوابیدن بازبیابد.

اگر در یک حمله ، محراب بربرشاه ( جایی که با یک نشانه به عنوان قرارگاه او مشخص شده) خالی باشد حکایت از آن دارد که بربر شاه دشمن در حال بازیابی سلامتی خود است و برابر حمله ی نیرو های شما ظاهر نخواهد شد ، پس شما می توانید بدون نگرانی از حضور وی به قبیله ی دشمن حمله کنید.

زمانی را که بربرشاه صرف بازیابی سلامتی خود اختصاص می دهد بستگی به مقدار جراحت وارد در آخرین نبرد بر وی دارد.در صورتی که قبل از اتمام جنگ جراحتی نداشته باشد در حمله و دفاع بعدی شما کاملا آماده خواهد بود و نیازی به زمان ریکاوری ندارد.

هر چه سطح بربرشاه بالاتر باشد مقدار زمانی که صرف بدست آوردن سلامتی اش صف می شود بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر بربرشاه فقط از قلمرو خودش حمایت می کند و هر نیرویی از دشمن که خارج از محدوده ی دایره ای شکل قرارگاهش باشد از شر او در امان خواهد بود.


استراتژی هجومی:

زمان حمله می توانید او را همانند سایر نیرو ها به میدان بفرستید. همانگونه که گفته شد اگر در نبرد آسیب ببیند برای نبر بعدی باید ریکاوری کند (اگر چه می توانید با صرف الماس سبز (جم) برای رسیدن به سلامتی اش در زمانی بسیار کمتر به او کمک کنید).

بهتر است شاه بربر از جانب فرشته ی شفا دهنده و کماندار مورد حمایت قرار بگیرد. خود بربر ها هم می توانند نیروی کمکی بسیار خوبی برای پادشاهشان باشند.

بربرشاه به واسطه ی نیروی زیادش برای تخریب سایر سازه های دشمن ، زمانی که تمام عناصر دفاعی دشمن تخریب شده است، یک نیروی ایده آل است.


استراتژی دفاعی:

بربرشاه دو حالت دارد.

در یک حالت او در محراب خود خوابیده. در این حالت او در حال بازیابی توان خود برای رزم است و چنانچه به قبیله ی شما حمله شود بربرشاه ناپدید خواهد شد(محراب اش پنهان نمی شود.)

در حالت دوم او در اصلاح " گارد " گرفته. بدین ترتیب که او در حال گشت زنی در محدوده ی قلمرو خود است و آماده ی دفاع در برابر تجاوز دشمن است.

با توجه به اینکه بربرشاه در هنگام حمله به یک هدف حمله می کند و خسارت مهلک بر آن وارد می کند همین خصوصیتش(تمرکز بر یک چیز) باعث می شود در برابر هجوم چند نیروی دشمن از چند طرف به سادگی از پای در بیاید.

یک ایده ی خوب این است که محراب او را در بین گروهی از منابع یا منطقه ای که برایتان اهمیت بیشتری دارد مستقر کنید.

بربرشاه توانایی مبارز با نیروی هوایی دشمن را ندارد.

بر خلاف نیرو های داخل قلعه که حتی تا آخرین نقاط از هر گوشه ی قبیله برای دفاع اعزام می شوند ، بربرشاه فقط از محدوده ی فرمانروایی خودش دفاع می کند.


برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۲
امیرحسین حسینی

استراتژی حمله با جادوگر – Wizard

جادوگر (Wizard) یک نیروی جادویی وحشتناک در میدان جنگ است که یک ردای بلند بر تن دارد. جادوگر از نظر حمله ای بسیار به کماندار شبیه است به طوریکه می تواند از فاصله ی دور و از پشت دیوار به هدف اسیب بزند. آنها گلوله های آتشی که قدرت و خسارت زیادی دارد را پرتاب می کنند .

سلانتی جادوگر معمولا برای تحمل تعدادی شلیک انفجاری (Mortar , Wizard Tower) مناسب است ولی در برابر سلاح های که نقطه ای شلیک می کنند (Cannon , Archer Tower) دچار مشکل می شوند. با توجه به این عدم توانایی جادوگر در برابر شلیک ها پشت سر هم ، معمولا از این سرباز برای پشتیبانی در پشت سر سربازان مقاوم تر مثل غول (Giant) یا پکا (P.E.K.K.A) استفاده می شود.

توانایی جادوگر (Wizard) در حمله از پشت دیوارها و همچنین شلیک از فاصله دور ، این سرباز را بسیار مفید کرده است. زیرا این سرباز می تواند بدون اینکه مورد حمله سلاح های انفجاری (Mortar , Wizard Tower) قرار بگیرند . روستای دشمن را نابود کنند.

شما می توانید از باربارین به عنوان سپر برای جادوگر (Wizard) استفاده کنید، بطوریکه سلاح های دشمن متوجه باربارین ها باشند و جادوگران با توجه به توانایی شلیک از فاصله ی دورتر، با آتش قوی که دارند سلاح ها را نابود کنند.

برای به حداکثر رساندن تاثیر جادوگر (Wizard)، شما می توانید گروهی از آنها را در اندازه ی مناسب و معقول به همراهی تعدادی غول (Giant) یا پکا (P.E.K.K.A) به عنوان طعمه، استفاده کنید.

جادوگر (Wizard) در نابود کرد سربازان داخل قلعه قبیله (clan castle) توانایی شگفت انگیزی دارد. بطوریکه با توجه به قدرت انفجاری بالایی که داردریال  با یک شلیک می تواند گروهی از سربازان رل نابود کند. استفاده از ۱ یا ۲ جادوگر برای نابودی سربازان داخل clan castle می تواند جایگزین خوبی برای طلسم صاعقه (Lightning Spell) باشد.

اگر چه جادوگر () قدرت آتش بالایی دارد و فقط ۴ فضا اشغال می کنند، ولی این سرباز در برابر بمب غول پیکر (Giant Bomb) و تله فنری (Spring Trap) بسیار آسیب پذیر هستند. برای جلوگیری از این مشکل، هیچ وقت جادوگران را به صورت یکباره و در یک مکان رها نکنید (به صورت خطی رها کنید). 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۶
امیرحسین حسینی

 یا همان ساحره ( به معنی جادوگر ) یکی از قدرتمندترین نیروهای تهاجمی دربازی کلش اف کلنز میباشد . این سرباز قدرتمند با زدن عصای خود به زمین سربازان مرده ( اسکلت ها ) را احضار میکند . ساحره به عنوان یک نیروی پشتیبان به کار میرود و اگر از آن به خوبی استفاده شود میتواند روستای دشمن را نابود سازد .


  • مشخصات ظاهری :

موهای کوتاه و بادمجانی

قطعه های طلا در هر شانه

کمربندی از جنس طلا

دامن بلند و پاره

شنل بنفش پاره

در سرعصای او نیز یک جمجمه بز قرار گرفته است .


  • استراتژی حمله :

به دلیل اینکه ساحره ها از HITPOINTS ( آسیب در هر ضربه ) کمی برخوردارند پیشنهاد میشود که از آنها به عنوان یک نیروی پشتیبان استفاده شود و باید در پشت نیروهای تهاجمی شما قرار بگیرد .

نکته بعدی این است که هیچ وقت ساحره ها را در یک مکان کنار هم قرار ندهید چرا که با یک ضربه مورتار به آن ها آسیب زیادی میرسد . همچنین اسکلت ها نیروهای خوبی برای جلب توجه ساختمان دفاعی هستند .

یکی از روش های حمله با ساحره این است که یک یا چند غول به همراه چند دیوار شکن رهاکنید و سپس در پشت آن ها 1-3 ساحره رها کنید چرا که اسکلت ها کمک های خوبی برای غول ها هستند .

از اسکلت ها میتوانید برای از بین بردن مورتار ها و آرچر تاور ها استفاده کنید .

در صورتی که دارای دویا چند اسپل رعد و برق هستید از انها برای از بین بردن مورتار استفاده کنید چرا که با از بین بردن مورتار ها کمک زیادی به اسکلت ها کرده اید .


ساحره


  • استراتژی دفاعی :

هنگامی که از ساحره در کلن کستل خود استفاده میکنید تا حدامکان کلن کستل خود را پشت دیوارها و در وسط قلعه قرار دهید تا بتوان از آن ها به بهترین شکل استفاده کرد .


  • تفاوت های ارتقا :

در حال حاضر ساحره کمترین میزان ارتقاء لول را در میان سربازهای دیگر داراست . به طوری که سربازان دیگر حداقل سه و حداکثر 6 و 7 لول ارتقا میابند ولی ساحره تنها میتواند 2 لول ارتقا یابد و هیچ تفاوت ظاهری هم بین لول 1 و 2 این سرباز مشاهده نمیشود !

Witch یا ساحره

    Level 1 & 2


  • توضیحات تکمیلی :

1-مقدار آسیب در هر ضربه ساحره تقریبا مشابه با ویزارد در لول مشابه است .

2-اگر چه به نظر میرسد که ساحره پایی ندارد و در هوا معلق است اما او جزو نیروهای زمینی است و مورد حمله نیروهای هوایی قرار نمیگیرد .

3-اسکلت ها درمیزان سلامتی تقریبا مشابه با آرچر لول شش هستند ولی از نظر شدت حمله از آرچرلول شش قوی ترند .

4-در زبان ژاپنی به جای کلمه Witch از کلمه "Necromancer" استفاده شده است که در معنی معنای جادوگر را میدهد و مشخصه این سرباز را نشان میدهد .

5-در هر حمله تنها تعداد مشخصی از اسکلت ها میتوانند در از بین بردن دشمن به شما کمک کنند .

6-اگر چه اسکلت ها در یک نگاه شبیه دیوارشکنان هستند ، اما طرز حمله آنان به بربر ها بیشتر شبیه است !

7-ساحره در میدان جنگ برای احضار اسکلت ها به هیچ گوری احتیاج ندارند .

8-اسپل بنفش در سرعت حمله اسکلت ها تاثیری ندارد .

9-هنگام احضار اسکلت ، ساحره عصای خود را بالا و آن را به زمین میزند . 

10-ساحره اسکلت ها را پس از مرگ آن ها احضار میکند .

11-برای بدست آوردن ساحره تان هال 9 لازم است .

12-برای بدست آوردن ساحره باید دارک باراکس خود را به لول پنج برسانید .

13-برای آپگرید کردن ساحره لابراتوری خود را به لول هفت برسانید .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۷
امیرحسین حسینی